تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

گوگل برای هوآوی دردسر ساز شد

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶ ق.ظ


هوآوی امیدوار است با فروش جدیدترین سری میت 10، هیولای کره‎ای عرصه تکنولوژی را که اکنون بزرگترین رقیبش به حساب می‌آید با فاصله قابل توجهی پشت سر گذارد. اما تنها با گذشت دقایقی از معرفی محصولاتش، هوآوی متوجه شد که میت 10 پرو، از باگ عجیبی برخوردار است. در این صورت باید دید هوآوی تا چه اندازه در رقابت با سامسونگ موفق عمل می‎کند.

هواوی و گوگل , تعمیر موبایل هواوی,تعمیر گوشی هواوی,تعمیر هواوی

همانطور که می‌دانید، هوآوی 16 اکتبر طی مراسمی به معرفی سری میت 10 پرداخت. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه  برخی شرکت کنندگان در این مراسم، متوجه شدند که میت 10 پرو حرارتی بیش از اندازه تولید می‌کند و میزان انرژی باتری 4000 میلی آمپری این مدل به سرعت کاهش می‌یابد. هوآوی هم که از این رویداد باخبر شده بود گوگل را مسئول این اتفاق دانست و به حضار در کنفرانس اطمینان داد با تلاش متخصصان گوگل به زودی این باگ از بین خواهد رفت و کاربران با خیالی آسوده می‎توانند از این محصول استفاده کنند.

پس از گذشت دقایقی از زمان ایجاد مشکل، هوآوی اعلام کرد که خوشبختانه میت 10 پرو در حال دریافت بسته به روز رسانی است و پس از اینکه همه گوشی‎های میت 10 پرو این بسته را دریافت کنند، باگ به طور کلی از بین می‎رود. اما برای اینکه هوآوی، بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان (سامسونگ) را پشت سر گذارد تنها باید سرعت دریافت آپدیت را افزایش دهد. جالب است بدانید این کمپانی چینی به تازگی یکی از بزرگترین رقبایش (اپل) را در زمینه فروش، پشت سر گذاشته است.

این که مشکلی برای پرچم‌داری هنگام معرفی پیش بیاید و کمپانی خیلی سریع باگ را برطرف کند بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. اما در این مورد خاص، از آنجا که این باگ تهدیدی برای گوگل و هوآوی به شمار می‌رود، هر دو باید با سرعت قابل توجهی به برطرف نمودن این باگ برآیند تا به اعتبار این دو خدشه‎ای وارد نشود و از شرکت‎های مورد اعتماد کاربران باقی بمانند.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی