تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرپر زدن صفحه نمایش یکی از مشکلات رایج بین گوشی های اندروید است، این مشکل می تواند بر اثر 2 آسیب سخت افزاری و یا نرم افزاری بوجود آمده باشد. آسیب های نرم افزاری با تنظیمات نرم افزاری برطرف می شود. آسیب سخت افزاری مانند ضربه و یا نفوذ مایعات به گوشی با تنظیم نرم افزاری برطرف نخواهد شد و باید برای تعویض آن اقدام کنید. اگر گوشی Samsung Galaxy A70 شما هم دچار پرپر زدن صفحه نمایش شده است برای برطرف کردن این مشکل در این مطلب با ما همراه باشید.

اگر مشکل گوشی شما سخت افزاری است و نیاز به تعویض صفحه نمایش دارد می توانید جهت اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۰

گوشی های Galaxy A80 با داشتن باتری لیتیومی و ظرفیت 3700 میلی آمپر گاهی اوقات دچار خرابی شده و شارژ نمی شوند. هنگامی که مشکل باتری بوجود می آید 2 احتمال را باید بررسی کنید، آسیب نرم افزاری و آسیب سخت افزاری. آسیب های سخت افزاری با انجام تنظیمات نرم افزاری توسط کاربران رفع می شود، اما آسیب های سخت افزاری مانند تغییر ظاهر باتری که اصطلاحاً باد کردن هم گفته می شود با تعمیرات نرم افزاری برطرف نخواهد شد و باید باتری را تعویض کنید.

اگر مشکل گوشی شما سخت افزاری است و به تعویض باتری نیاز دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید: تعویض باتری سامسونگ در منزل


اگر مشکل گوشی شما بر اثر اختلالات و ایرادات نرم افزاری پیش آمده باشد، می توانید با مطالعه مطالب ارائه شده در این مقاله مشکل را برطرف نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۴