تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکلات صفحه نمایش iPhone 7

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۲۴ ب.ظ


خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش iPhone 7

هنگامی که صفحه نمایش سیاه می شود به احتمال خیلی زیاد دچار آسیب فیزیکی و سخت افزاری مانند جدا شدن اتصالات صفحه نمایش از داخل گوشی شده است. که بهترین راه حل برای این مشکل تعویض صفحه نمایش توسط یک تعمیر کار متخصص است.

اگر شما به هر دلیل نخواهید گوشی را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید و خودتان بخواهید برای تعویض صفحه نمایش به کمک فیلم های موجود در سایت هایی مانند یوتیوب اقدام کنید ممکن است آسیبی بیشتر از صفحه نمایش به گوشی وارد کنید، زیرا تعویض صفحه نمایش نیاز به آموزش، تخصص و تجربه دارد، صرفاً با مشاهده یک فیلم آموزشی نمی توان اقدام به تعویض صفحه نمایش گوشی iPhone 7 کرد.

می توانید برای استعلام هزینه روی تعویض صفحه نمایش iPhone 7 کلیک کنید.

هنگ کردن صفحه نمایش iPhone 7

بروز این مشکل می تواند بر اثر وجود 2 مشکل در گوشی باشد:

نصب یک برنامه مخرب بر روی گوشی

و جود یک مشکل در عملکرد مادر بورد

هنگامی که مشکل بر اثر نصب برنامه مخرب بر روی گوشی است می توانید به کمک تنظیمات کارخانه مشکل را برطرف کنید، در این روش تمام اطلاعات و برنامه های نصب شده بر روی گوشی پاک خواهند شد. برای استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید:

Settings را باز کنید.

بر روی General کلیک کنید.

Reset را باز کنید.

گزینه Erase All Content and Settings را انتخاب کنید.

در صورت نیاز رمز عبور خود را وارد کنید.

بر روی Erase iPhone کلیک کنید.

بعد از انجام تنطیم مجدد کارخانه برای مدت 1 روز و یا حتی بیشتر کار کنید، در این مدت هیچ برنامه ای را روی گوشی نصب نکنید، اگر بعد از گذشت این مدت زمان باز هم صفحه نمایش هنگ کرد گوشی را به یک تعمیر گاه تخصصی موبایل ببرید.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید : تعویض صفحه نمایش iPhone 7 در منزل


خاموش شدن صفحه نمایش بر اثر ضربه

صفحه نمایش آیفون از سه بخش دیجیتایزر، مانیتور/LCD و کابل دیجیتایزر تشکیل شده است، مانیتور تصویر را نمایش می دهد و کار آن شبیه به مانیتور کامپیوتر است. دیجیتایزر مربوط به تاچ صفحه نمایش است و سیگنال های تاچ از طریق کابل دیجیتایزر به مادر بورد انتقال داده می شود. هنگامی که گوشی ضربه می خورد و صفحه نمایش آن آسیب  می بیند در واقع یکی از این قطعات دچار آسیب شده است.

برای برطرف کردن مشکل صفحه نمایش نیاز یک تکنسین متخصص داریم تا با بررسی دقیق علت مشکل را پیدا و مشکل را بر طرف کند.

شکستن و آسیب دکمه Home در iPhone 7

هنگامی که دکمه Home دچار شکستگی می شود تشخیص اثر انگشت آن دچار مشکل می شود باید آن را تعویض کنید.

تماس با ما

اگر همچنان مشکل کار نکردن صفحه نمایش در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی