تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

کار نکردن تاچ صفحه نمایش Samsung Galaxy Note 9 می تواند به 2 دلیل عمده سخت افزاری و یا نرم افزاری بوجود بیاید. مشکل نرم افزاری مانند نصب یک برنامه مخرب بر روی گوشی و آسیب سخت افزاری مانند شکستگی، ضربه و یا ورود مایعات به داخل گوشی می توانند دلایل اصلی کار نکردن تاچ صفحه نمایش Galaxy Note 9 باشند.

ابتدا وضعیت صفحه نمایش را بررسی کنید اگر مشکل ایجاد شده بر اثر آسیب فیزیکی باشد شما باید برای تعویض صفحه نمایش گوشی خود اقدام کنید که می توانید برای استعلام هزینه روی تعویض صفحه نمایش Galaxy Note 9 کلیک و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید : تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ در منزل


البته همانطور که گفتیم ممکن است مشکل صفحه نمایش در اثر اختلالات نرم افزاری باشد که در ادامه مطلب سعی کرده ایم با ارائه چند راه حل این نوع از مشکلات را برطرف کنیم.

Galaxy Note 9 را آپدیت کنید

مطمئن شوید گوشی شما به آخرین نسخه سیستم عامل آپدیت شده است. برای بررسی وضعیت آپدیت گوشی Note 9 مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات(Settings)> درباره گوشی(About phone)> آپدیت سیستم(System update)

با قرار دادن Galaxy Note 9 در حالت Safe Mode برنامه های مخرب را شناسایی کنید

برای قرار دادن گوشی در حالت safe mode و شناسایی برنامه های مخرب مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه power را لمس کنید و نگه دارید.
  • پیغام Reboot to safe mode روی صفحه نمایش داده می شود.
  • بر روی ok کلیک کنید.

بعد از قرار گرفتن گوشی در حالت safe mode شما می توانید گوشی را بررسی کنید اگر مشکل گوشی در این حالت برطرف شود، به این معنی است که وجود یک برنامه مخرب بر روی گوشی دلیل بوجود آمدن این مشکل است. گوشی را مجدد راه اندازی کنید تا از حالت safe mode خارج شود. بعد از آن شروع به حذف برنامه های نصب شده روی گوشی کنید، توصیه می کنیم از برنامه هایی که اخیراً بر روی گوشی نصب کرده اید شروع کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که مشکل صفحه نمایش برطرف شود.

اگر هیچ کدام از این 2 روش نتوانست مشکل شما را برطرف کند روش بعدی را امتحان کنید.

انجام تنظیمات مجدد کارخانه در گوشی Galaxy Note 9

قبل از انجام تنظیم مجدد کارخانه توجه داشته باشید که تمام اطلاعات شما پاک خواهد  شد، بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از شروع از اطلاعات گوشی بکاپ بگیرید.


بیشتر بخوانید : آموزش بکاپ گرفتن از گوشی سامسونگ


برای بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی را خاموش کنید.
  • هم زمان دکمه volume بالا، power و Bixby را فشار دهید.
  • هنگامی که لوگوی Samsung روی صفحه نمایش داده شد دکمه power را رها کنید، بعد از چند ثانیه پیغام android system recovery screen روی صفحه نمایش داده خواهد شد.
  • دکمه volume پایین را تا زمانی که گزینه wipe data/factory reset روی صفحه نمایش داده شود نگه دارید، و برای انتخاب گزینه مورد نظر Power را فشار دهید.
  • از دکمه volme پایین برای انتخاب گزینه yes استفاده کنید، دکمه power را برای شروع پروسه تنظیمات کارخانه فشار دهید.
  • دکمه volme پایین را نگه دارید تا گزینه reboot system now روی صفحه نمایش داده شود، بعد از آن دکمه power را برای تایید انتخاب فشار دهید تا گوشی Galaxy Note 9 مجدد راه اندازی شود.

بعد از انجام تنظیم مجدد گوشی و نصب برنامه ها و برگرداندن اطلاعات در گوشی، آن را مجدد راه اندازی کنید و  صفحه نمایش را بررسی کنید اگر هنوز هم مشکل صفحه نمایش برطرف نشده است باید برای تعویض آن اقدام کنید.


بیشتر بخوانید : مشکلات گلکسی Note 9 و راه حل های آن


تماس با ما

اگر همچنان مشکل کار نکردن تاچ صفحه نمایش در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی