تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

۵۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

گوشی Samsung Galaxy S6 دارای یک صفحه نمایش 5.1 اینچی از نوع Super AMOLED است که کیفیت خوبی در نمایش تصویر و عملکرد تاچ دارد و به همین دلیل باعث رضایت بسیاری از کاربران این گوشی شده است. صفحه نمایش های Super AMOLED با صفحات LCD ساختار متفاوتی دارند اما همچنان اصطلاح ال سی دی برای همه انواع صفحه نمایش بسیار رایج است و به همین دلیل در این مطلب نیز از آن استفاده خواهد شد.

اما در کنار این مزایا، گزارش های از مشکلات و اختلالات صفحه نمایش این گوشی توسط کاربرانش ثبت شده است که در این مطلب به بررسی شایع ترین مشکلات شامل کار نکردن، هنگ کردن، کند شدن صفحه نمایش و ... بپردازیم.

مشکلات صفحه نمایش S6 در اثر عوامل سخت افزاری و نرم افزاری به وجود می آیند که اگر در اثر آسیب های سخت افزاری مانند ضربه، فشار و ... صفحه نمایش گوشی دچار مشکل شده باشد، به تعمیرات سخت افزاری و به احتمال زیاد به تعویض ال سی دی (اگر بورد و سایر قطعات گوشی آسیب ندیده باشد) نیاز دارد.

شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی Samsung Galaxy S6 اینجا کلیک کنید و همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۶

آیفون 6 با توجه به ویژگی ها و نقاط قوتش از زمان عرضه توانست نظر کابران زیادی را به خود جلب کند، اما این گوشی نیز مانند سایر گوشی های هوشمند دچار مشکلاتی شده است که در این مطلب به بررسی چند مورد از رایج ترین مشکلات گزارش شده توسط کاربران آیفون 6 و روش های حل آنها خواهیم پرداخت :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۷


سریع خالی شدن شارژ باتری مسئله ای است که حتی در گوشی هایی در سطح Galaxy S8 و S8 Plus هم وجود دارد. این مشکل از زمانی که اولین گوشی های هوشمند عرضه شده اند تا به امروز ادامه داشته است. خالی شدن سریع تر از حد معمول باتری می تواند دلایل متفاوتی مانند انجام یک بروزرسانی، نصب یک برنامه مخرب و... داشته باشد که هر کدام از این دلایل راه حل های مناسب خود را دارند.

یکی از مهم ترین عوامل این مشکل تمام شدن عمر مفید باتری است که در این صورت باید برای تعویض باتری اقدام شود.

شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض باتری گوشی Samsun Galaxy S8 اینجا کلیک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می شود مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۰۶

گوشی Samsung Galaxy A7 2018 یک گوشی میان رده کمپانی سامسونگ است که مانند سایر گوشی های هوشمند در کنار مزایایش دچار مشکلاتی نیز می شود.

در این مطلب به بررسی شایع ترین مشکلات گزارش شده توسط کاربرانش و روش های حل آنها می پردازیم :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۷

پرپر زدن صفحه نمایش گوشی های هوشمند یک مشکل رایج در این گوشی هاست که توسط کاربران آنها بسیار گزارش شده است و ممکن است یک مشکل کوچک ناشی از برخی برنامه های مخرب باشد یا یک مشکل جدی در اثر آسیب های سخت افزاری باشد.

اگر پس از یک آسیب فیزیکی مانند ضربه، فشار و ... صفحه نمایش گوشی شما دچار مشکل پرش تصویر شود، برای حل مشکل به تعمیرات سخت افزاری و به احتمال زیاد تعویض صفحه نمایش (در صورتی که بورد دچار مشکل نشده باشد) نیاز است که برای استعلام هزینه تعویض ال سی دی نوت 9 اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعویض ال سی دی Note9 مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۱

گوشی Samsung Galaxy A9 2018 در بسیاری از موارد باعث رضایت کاربرانش شده است اما این گوشی نیز مانند سایر گوشی های هوشمند دچار مشکلاتی نیز شده است که توسط کاربران آن گزارش گردیده است. در این مطلب به بررسی رایج ترین مشکلات A9 و روش های حل آنها می پردازیم :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۵


سیاه شدن صفحه نمایش iPhone یک مشکل رایج است. اما هنگامی که نتوانیم از گوشی استفاده کنیم، سیاه شدن صفحه نمایش می تواند تبدیل به مشکل بزرگی شود، مانند زمانی که گوشی شما زنگ می خورد اما شما به دلیل سیاه بودن صفحه نمایش قادر به پاسخ گویی نیستید، و یا هنگامی که صفحه نمایش بعد از آپدیت ios 12 سیاه شده است.

علت های بسیاری برای سیاه شدن ناگهانی صفحه نمایش وجود دارد. یکی از احتمالات می تواند آسیب سخت افزاری مانند نصب نادرست صفحه نمایش بر روی گوشی، پایین بودن کیفیت صفحه نمایش و یا افتادن گوشی در آب باشد.

اگر علت مشکل سخت افزاری باشد و صفحه نمایش گوشی در اثر ضربه ، فشار ، نفوذ مایعات و ... آسیب دیده باشد، شما باید برای تعویض ال سی دی اقدام کنید که می توانید جهت استعلام هزینه اینجا کلیک کنید و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب زیر را مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۸


این مقاله شامل روش های برای حل مشکل پرپر زدن صفحه iphone 6 plus است. البته این مطلب برای حل مشکلاتی است که در اثر اختلالات نرم افزاری پیش آمده باشد و اگر پرش تصویر در اثر آسیب دیدگی ال سی دی یا مشکل بوردی باشد، راهکارهای ادامه مطلب برای مشکل شما چاره ساز نخواهد بود زیرا گوشی شما به تعمیرات سخت افزاری و در صورت آسیب دیدگی ال سی دی باید برای تعویض ال سی دی اقدام شود.

شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی آیفون 6 پلاس اینجا کلیک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می شود مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۴۳


اخیراً کاربران iphone با مشکل آبی شدن صفحه نمایش روبرو شده اند، آنها هنگام مواجه شدن با این مشکل نمی توانند از گوشی و صفحه نمایش استفاده کنند و برای رفع این مشکل کاری انجام دهند و از برطرف شدن آن ناامید می شوند. در ادامه قبل از انجام هر کاری چند دلیل ممکن را بررسی کرده ایم.

چرا صفحه نمایش iPhone آبی می شود؟

بروز اشکالات نرم افزاری

آبی شدن صفحه نمایش ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، مشکل نرم افزاری یکی از دلایل ممکن برای آبی شده صفحه نمایش است. اگر مشکل از خطای نرم افزاری و سیستم عامل باشد شما شانس زیادی برای برطرف کردن این مشکل دارید.

برنامه های اضافی

اجرای تعداد زیادی از برنامه های سنگین بر روی گوشی توان زیادی از گوشی شما را استفاده می کند، که ممکن است شما را با مشکل آبی شدن صفحه نمایش مواجه کند.

آسیب سخت افزاری

شکستن صفحه نمایش نیز می تواند دلیل آبی شدن آن باشد. در چنین شرایطی شما باید به یک متخصص تعمیر iphone مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید جهت استعلام هزینه اینجا کلیک کنید و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد مطلب زیر را مطالعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۳۶


سیاه شدن صفحه نمایش Samsung Galaxy A3 قطعا به معنی آسیب فیزیکی و سخت افزاری نیست. این مشکل ممکن است مربوط به BSOD باشد. که در سری A3 سامسونگ اتفاق می افتد، با این صورت که صفحه نمایش کار نمی کند و  تصویر ندارد، و دکمه های نرم افزاری روی صفحه گاهی کار میکنند و روشن خاموش می شوند. در واقع این یک مشکل نرم افزاری است که با انجام چند روش ساده می توانید آن را حل کنید.

البته توجه داشته باشید که این مشکل ممکن است در اثر آسیب های سخت افزاری مانند ضربه، فشار و نفوذ مایعات باشد که برای حل آن نیاز به تعمیرات سخت افزاری و به احتمال زیاد با تعویض ال سی دی (در صورت آسیب ندیدن بورد) مشکل گوشی شما دارد که می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی A3 2017 اینجا کلیک کنید و همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۵