تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

کار نکردن قلم Note 8 بر روی صفحه نمایش

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ


Galaxy Note 8 یک گوشی هوشمند برتر است که قابلیت اصلی آن کار با قلم S pen است. این قلم به کاربر اجازه می دهد که کنترل دقیق تری بر روی گوشی داشته باشد. بعد از قلم S pen می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی Super AMOLED، پردازنده Snapdragon با 6 گیگابایت رم و دوربین های عقب 12 مگاپیکسلی به عنوان دیگر ویژگی های Note 8 اشاره کرد. درست است که Note 8 یک گوشی قوی است ولی باز ممکن است دچار مشکلاتی شود.

برخی از کاربران گزارش کرده اند که بعد از کار کردن در مدت کوتاهی با Note 8 متوجه شده اند که قلم روی نیمی از صفحه نمایش کار نمی کند، و یا اینکه وقتی با قلم بر روی آیکونی کلیک می کنند قلم روی آیکون قرار نمی گیرد. کاربران در ابتدا فکر کرده اند که این مشکل به دلیل عدم بروز رسانی برنامه ها است ولی بعد از انجام بروز رسانی برنامه های روی گوشی، مشکل حل نشده است.


بیشتر بخوانید : رفع مشکل قلم Note 8


راه حل :

اولین راه حل چک کردن تنظیمات قلم (S pen) است :

به Apps>Settings بروید.

در قسمت Setting به دنبال S pen بگردید. در اینجا می توانید تنظیمات S pen را مجدد تنظیم و تغییر دهید.

Airview را روشن کنید.

ویژگی Direct pen را روشن کنید.

point را روشن کنید.

دومین راه حل، دور کردن اشیا مغناطیسی و یا کاور مغناطیسی بر روی گوشی است. وجود اشیا مغناطیسی در عملکرد گوشی اختلال ایجاد می کند.

سومین راه حل، چک کردن سلامت خود قلم است. قلم را بر روی گوشی دیگری امتحان کنید اگر کار نکرد مشکل پیش آمده بخاطر خراب بودن خود قلم است. شما باید یک قلم جدید برای گوشی خود تهیه کنید.

و اگر قلم روی گوشی دیگر کار کرد مشکل از گوشی است. از آنجایی که قبلاً به روز رسانی و تنظیم مجدد کارخانه را انجام داده اید به نظر نمی رسد که این مشکل، نرم افزاری باشد. شما باید برای حل مشکل گوشی، به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید : تعویض ال سی دی Galaxy Note 8 در منزل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی