تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکلات iPhone X بعد از آپدیت iOS12

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۱ ب.ظ


به روز رسانی درسیستم عامل ios گاهی اوقات هم می تواند خوب باشد و هم بد. به دلیل پیچیدگی آیفون و سیستم عامل ios در برخی موارد ممکن است بعد از آپدیت ios12 مشکلاتی پیش بیاید.

در این مقاله قصد داریم به مشکلاتی که ممکن است بعد از آپدیت iOS12 در گوشی های iPhone X پیش بیاید بپردازیم.

اشکالات تصویر صفحه نمایش iPhone X

صفحه نمایش گوشی های آیفون به طور کلی دارای کیفیت بالایی هستند اگر از آنها به درستی مراقبت کنیم می توانند سال ها کار کنند. اگر گوشی هرگز ضربه نخورد، در معرض آب و رطوبت و یا سرمای شدید قرار نگرید و از لحاظ سخت افزاری بدون هیچ گونه آسیبی باشد ممکن است مشکل گوشی مربوط به زمان تولید آن در کارخانه باشد.

برای حل این مشکل :

در ابتدا از اطلاعات شخصی، روی iTunes و یا iCloud بکاپ بگیرید.

به ترتیب روی گزینه Setting>General>Reset>Erase All Contact and setting کلیک کنید.

اگر از شما درخواست رمز عبور کرد آن را وارد کنید.

روی Erase iPhone کلیک کنید.

بجای استفاده از بکاپ، گوشی را مجدد تنظیم کنید. بعد از انجام این مراحل مدتی با گوشی کار کنید، اگر مشکل برطرف نشده بود شما باید به یک تعمیر گاه معتبر مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید. همچنین شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض ال سی دی آیفون X اینجا کلیک کنید.


بیشتر بخوانید : حل مشکل کار نکردن صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد


صفحه نمایش هنگام Alarm فعال نمی شود

آپدیت کردن برنامه ها

ممکن است گوشی شما خطای برنامه داشته باشد. چنین وضعیتی می تواند به چند دلیل رخ دهد و متاسفانه هیچ راهی برای اطمینان از علت به وجود آمدن این مشکل وجود ندارد. هم سیستم عامل و هم برنامه های نصب شده بر روی گوشی نیاز به آپدیت برای برطرف شدن باگ های برنامه و اضافه شدن تغییرات جدید دارند. عموماً مشکلات بوجود آمده بعد از آپدیت با راه حل هایی که مربوط به نرم افزار و برنامه های نصب شده بر روی گوشی هستند، حل می شوند. (اگر گوشی شما و برنامه های آن بطور خودکار آپدیت می شود شما می توانید تنظیمات آنها را به صورت دستی تغییر دهید).

پاک کردن برنامه ها

گوشی های آیفون برخلاف گوشی های اندرویدی نمی توانند در زمان اجرا در حالت Safe mode قرار بگیرند و هیچ راهی برای چک کردن و پیدا کردن برنامه های مخرب برای آنها وجود ندارد اگر بعد از اپدیت مشکلی بوجود بیاید شما باید برنامه هایی که اخیراً بر روی گوشی نصب کرده اید را پاک کنید. بعد از آن گوشی را بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

اگر اخیراً برنامه ای را بروی گوشی نصب نکرده اید باید زمان بیشتری برای حل این مشکل صرف کنید. شما باید خودتان برنامه مخرب را پیدا کنید برای انجام راحت تر این کار از برنامه هایی شروع کنید که مربوط به صدا، تغییر و اصلاح ظاهر صفحه نمایش و... هستند. برنامه های شخصی سازی نسبتاً قدرتمند هستند اگر تعداد زیادی از این برنامه ها را بروی گوشی نصب کرده اید باید یک به یک با فاصله زمانی آنها را پاک کنید. بعد از اینکه هر برنامه را پاک کردید عملکرد گوشی را چک کنید.

Reset Factory

راه حل دیگر، انجام Reset Factory است. بعد از انجام Reset Factory گوشی را به عنوان یک دستگاه جدید تنظیم کنید.


بیشتر بخوانید : حل مشکل خالی شدن باتری آیفون در ios 12


وصل نشدن iPhone X به WiFi

برای حل هر مشکلی در گوشی دانستن علت خرابی بسیار مهم است. مانند بسیاری از مسائل مربوط به آیفون تشخیص علت خرابی سخت است. اگر تنظیم مجدد بی فایده بود می توانید از نسخه قدیمی تر سیستم عامل گوشی استفاده کنید. ممکن است تنظیمات گوشی و یا مجموعه برنامه هایی که بر روی گوشی شما نصب هستند، در عملکرد شبکه اختلال ایجاد کرده باشند. اگر از اطلاعات گوشی قبل از آپدیت ios12 بکاپ گرفته اید، می توانید سیستم عامل گوشی را به نسخه قدیمی تر برگردانید.

نحوه بازگرداندن iPhone X به نسخه قدیمی تر ios :

گوشی خود را به وسیله کابل به کامپیوتر وصل کنید.

زمانی که از شما رمز عبور درخواست می کند شما می توانید آن را به آسانی وارد کنید.

گوشی آیفون خود را در برنامه iTunes انتخاب کنید.

در لیست گزینه Restore را انتخاب کنید.

با کلیک مجدد بر روی Restore آن را تایید کنید.

برای چند لحظه صبر کنید گوشی شما به کمک iTunes به تنظیمات کارخانه بر خواهد گشت. و شما باید تنظیمات مجدد گوشی را انجام دهید. اگر با انجام این مراحل مشکل برطرف نشود باید برای تعمیر گوشی به تعمیر گاه مراجعه کنید.

سیاه شدن تصویر دوربین پشت iPhone X

برای حل این مشکل گوشی را Reset Factory کنید، اگر مشکل به قوت خود باقی بماند به این معنی است که دوربین گوشی شما دچار ایراد سخت افزاری شده است و شما باید برای تعمیر دوربین گوشی اقدام کنید.


بیشتر بخوانید : تعویض ال سی دی iPhone X در منزل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی