تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکلات گوشی Samsung Galaxy Note 8 و راه حل آنها

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

پس از گذشت دو سال از معرفی گوشی note 8 توسط شرکت سامسونگ و معرفی گوشی جدید سری نوت ( note 9 ) ، همچنان نوت 8 یک گوشی عالی محسوب می شود و در میان بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند محبوبیت دارد.اما در این مدت گزارشاتی مبنی بر وجود برخی مشکلات در این گوشی نیز از سوی کاربرانش گزارش شده است که در ادامه مطلب به بررسی رایج ترین مشکلات و روش های حل آنها خواهیم پرداخت :

تمام صفحه شدن برنامه ها روی گوشی گلکسی نوت 8

مشکلی که کاربران هنوز از آن شکایت دارند، برنامه هایی هستند که روی صفحه نمایش کامل نیستند. اساسا، برنامه ها از صفحه نمایش 6.3 اینچ کامل استفاده نمی کنند. به همین دلیل است که آخرین گوشی های سامسونگ صفحه نمایش های طولانی تر و کم عرض تری دارند. این باعث می شود آنها را راحت تر نگه دارید و استفاده کنید، اما برخی از برنامه ها تمام صفحه را پر نمی کنند و نوارهای های سیاه و سفید را در بالا و پایین، شبیه به نوارهای سیاه در تلویزیون های عریض مشاهده می کنید. برای حل این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید :

1.نوار اطلاع رسانی را بکشید و به تنظیمات بروید.

2.بر روی Display ضربه بزنید.

3.گزینه ای با عنوان Full-Screen Apps را انتخاب کنید.

4.هر برنامه ای را انتخاب کنید که برجسته نشده باشد و full-screen mode را به on تغییر دهید.

در این مرحله، اکثر برنامه ها از این رزولوشن صفحه نمایش جدید پشتیبانی می کنند. اگر برنامه ای پشتیبانی نکرد به احتمال زیاد به زودی به روز رسانی می شود.


بیشتر بخوانید : ریست فکتوری note 8


مشکل اسکنر اثر انگشت Note 8

از آنجا که هیچ دکمه فیزیکی خانه وجود ندارد، اسکنر اثر انگشت پشت گوشی است و دسترسی به آن کمی سخت است مخصوصا زمانی که شما قاب روی گوشی خود داشته باشید.

ما توصیه می کنیم نسخه های ذخیره شده را حذف کنید و اثر انگشت را مجددا معرفی کنید، به خصوص اگر شما پس از راه اندازی اسکنر یک قاب نصب کرده اید.

دستورالعمل ها را در طول تنظیم و تغییر زاویه ها، جهت ها و استفاده از نوک انگشت خود به دقت دنبال کنید و بیش از یک انگشت یا حتی یک انگشت را دوبار برای موفقیت بهتر در هنگام باز کردن قفل گوشی ذخیره کنید.

مشکل هنگ کردن و فریز شدن 8 Note

اگر چنین مشکلی دارید، شما تنها نیستید و این یک موضوع بزرگ در انجمن رسمی سامسونگ است که توسط کاربران زیادی گزارش شده است.این مسئله بیشتر در برنامه شماره گیر در هنگام تلاش برای برقراری تماس تلفنی اتفاق می افتد.

اگر Note 8 شما فریز یا بدون پاسخ شده است.دو دکمه پاور و کاهش صدا راهمزمان نگه دارید و آنها را برای 7-8 ثانیه رها نکنید. تلفن خاموش می شود، و مجددا راه اندازی می شود.


بیشتر بخوانید : حل مشکل شارژ باتری گلکسی Note 8


مشکل اسکنر چهره و Iris نوت 8

خوشبختانه سامسونگ چندین روش مختلف برای محافظت یا باز کردن دستگاه ارائه داده است.

اسکنر Iris واقعا عالی کار می کند. شما می توانید چشم ها را در شب، از طریق عینک ها و در زوایای مختلف اسکن کنید. با این حال، نتایج شما ممکن است در طول استفاده متفاوت باشد. اگر مشکلی دارید، توصیه میکنیم Iris خود را حذف و دوباره آن را ذخیره کنید. برای اولین بار چشمان خود را زیبا و پهن کنید تا بتوانید بهترین حالت را داشته باشید.

 اگر این تنها روش باز شدن است، احتیاط کنید. به جای استفاده از چهره، توصیه می کنیم یک ویژگی را به نام Smart Lock تنظیم کنید. این ویژگی از مکان های قابل اطمینان در خانه یا کار، صدای خود و لوازم جانبی بلوتوث خود استفاده می کند تا به طور خودکار گوشی Galaxy Note 8 را باز کند.

هنگامی که شما در یک مکان قابل اطمینان هستید یا به یک دستگاه معتبر وصل شده اید، مجبور نیستید از روش های باز کردن استفاده کنید.

برای فعال کردن آن مسیر زیر را دنبال کنید :

Settings > Lockscreen & Security< Smart Lock

سپس مکان و دستگاه های بلوتوث خود را برای تجربه بهتر انتخاب کنید.

مشکل گم شدن دکمه کشویی note 8

Galaxy Note 8 دارای یک دکمه کشویی برنامه نیست و برخی از صاحبان آن نا امید هستند که نمی توانند تمام برنامه های نصب شده خود را پیدا کنند. ما در این مطلب به شما می گوییم چگونه آن را تغییر دهید و مانند گوشی قدیمی خود بسازید.

این یک مشکل نیست، و در عوض، فقط سامسونگ نحوه ارتباط ما با منوی برنامه ها را در Galaxy Note 8 تغییر داده است و به سادگی با کشیدن انگشت در هر نقطه به پایین صفحه منوی برنامه ها را خواهید دید.

خوشبختانه، راهی برای بازگشت این روش به دکمه سفید از دستگاه های گذشته وجود دارد. هر فضای خالی روی صفحه خود را نگه دارید . این صفحه به شما گزین های ویرایش و طرح بندی، و همچنین ویجت نمایش داده شده و گزینه های تصویر پس زمینه را می دهد. دکمه تنظیمات gear-shaped را فشار دهید. بعد گزینه ای در تنظیمات با برچسب "Apps Button" را فشار داده و دکمه «Show apps» را انتخاب کنید. حالا ضربه بزنید و به عقب برگردید برای باز کردن منوی برنامه خود، دکمه آشنا در پایین صفحه را دارید.


بیشتر بخوانید : حل مشکل وای فای Note 8


مشکل بلوتوث Note 8

متاسفانه، ما هنوز شاهد شکایاتی درباره مشکلات بلوتوث هستیم. این به احتمال زیاد یک مسئله بزرگتر از خود اندروید و یا سازگاری با لوازم جانبی یا استریو است.

گزارشات اولیه ابراز میکردند که  note 8 برخی از دستگاه ها را نمی بیند و یا اگر این کار را انجام دهد، متصل نمی شود. گاهی اوقات اتصال ضعیف است و صدا نیز قطع می شود. مشکلات مشابهی برای Galaxy S9 ظاهر شد اما سامسونگ با به روز رسانی نرم افزار آنها را حل کرد.

شما همچنین می توانید به Settings  > Apps   بروید و Bluetooth را پیدا کرده و حافظه پنهان را پاک کنید. این کار  به نظر می رسد مشکل را برای برخی حل کند. در غیر اینصورت، گوشی خود را دوباره راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.

توجه داشته باشید نوت 8 دارای بلوتوث 5.0 است، به طوری که محدوده آن بیش از 120ft به جای 30ft مانند گوشی های قدیمی تر است، و باید سریعتر از همیشه متصل شود. به علاوه، در به روز رسانی Oreo برخی از مشکلات بلوتوث حل شده است، و به طور کلی بلوتوث را در Android Pie بهبود می یابد.

کند شدن گوشی نوت 8

Galaxy Note 8 سامسونگ یک گوشی سریع و قدرتمند با 6 گیگابایت رم است. برنامه ها باید سریع بارگیری شوند، بازی ها صاف و لذت بخش باشند. با این حال، پس از  چند ماه و دانلود چندین برنامه، ممکن است متوجه شوید که در عملکرد گوشی مشکلی ایجاد شده است.

ابتدا پیشنهاد می کنیم برنامه هایی را که به آن ها نیاز ندارید، حذف کنید و بعد آیکون برنامه هایی را که به ندرت استفاده می کنید را فشار دهید و نگه دارید و درحالت «sleep» قرار دهید.

این یک ترفند کوچک است که با هر دستگاه Android کار می کند تا عملکرد، سرعت و پاسخ کلی را بهبود بخشد. یکی دیگر از راه های بهبود عملکرد، غیرفعال کردن برنامه News Briefing و launch Bixby است.


بیشتر بخوانید : تعویض ال سی دی نوت 8 در منزل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی