تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکلات صفحه نمایش s7 edge و دیگر مشکلات مرتبط

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۳ ب.ظ

یکی از نقاط قوت گوشی S7 Edge صفحه نمایش آن است. این مدل دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچ Super AMOLED است که در اطراف لبه ها منحنی می شود و باعث می شود استفاده از گوشی احساس فوق العاده ای داشته باشد. نه تنها ظاهر گوشی زیبا می شود، بلکه به لطف این طراحی, سخت افزار پیشرفته ی آن نیز بسیار خوب عمل می کند.

اما با وجود تمام نقات قوت این گوشی گزارشاتی نیز از مشکلات این گوشی توسط کاربران ثبت شده است که در ادامه مطلب به بررسی شایع ترین مشکلات و روش حل آنها خواهیم پرداخت :

1-کار نکردن صفحه نمایش s7 edge

برخی کاربران گزارش کرده اند که صفحه نمایش کار نمی کند در حالی که کلید های هوم، پاور و صدا کار می کنند، اما چیزی روی صفحه نمایش نیست. حتی نمی شود گوشی را دوباره راه اندازی کرد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر دو دکمه پاور و کاهش صدا را حداقل 10 ثانیه نگه دارید تا گوشی شما مجددا راه اندازی شود. هنگامی که گوشی دوباره راه اندازی شد، سعی کنید ببینید که آیا صفحه نمایش کار میکند یا خیر.

اگر پس از این هم کار نمی کرد، توصیه می کنیم که از حالت بازگردانی به تنظیمات کارخانه (reset factory) برای از بین بردن هر گونه مشکلات نرم افزاری که می تواند باعث این مشکل شود، استفاده کنید. توجه داشته باشید که تنظیم مجدد اطلاعات تلفن شما را پاک می کند.بنابراین قبل از انجام این کار از اطلاعات گوشی تان یک نسخه بکاپ تهیه کنید.پیشنهاد می شود مطالب زیر را مطالعه کنید :

آموزش بکاپ گرفتن از گوشی سامسونگ

ریست فکتوری سامسونگ

اگر گام های فوق نتواند مشکل را حل کند، احتمال این است که مشکل صفحه نمایش شما سخت افزاری است. شما می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید.

2-مشکل کار نکردن My file در گوشی s7 edge

مطمئن شوید کارت microSD گوشی خود را سرجایش گذاشته اید، زیرا گاهی اوقات این مشکل توسط این کارت ایجاد می شود. اگر پاک کردن حافظه پنهان و داده های برنامه (cache and data) کار نمی کند، سپس با پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان گوشی (cache partition) جهت رفع مشکل اقدام کنید.

3-S7 Edge به طور خودکار راه اندازی مجدد (Restart) می شود.

اگر گوشی شما دارای یک کارت microSD است آن را جدا کنید زیرا ممکن است علت مشکل باشد. یکی دیگر ازعواملی که باید بررسی کنید این است که آیا برنامه ای که دانلود کرده اید باعث مشکل می شود یا خیر. برای بررسی این موضوع شما باید تلفن را در حالت ایمن راه اندازی (safe mode) کنید. هنگامی که تلفن در این حالت کار می کند، فقط برنامه های از قبل نصب شده مجاز به اجرا هستند. اگر مشکل در حالت ایمن رخ ندهد، احتمالا به دلیل برنامه دانلود شده است. این برنامه را پیدا کنید و آن را حذف کنید. اگر گام های فوق نتواند کمک کند، باید تنظیم مجدد کارخانه را بررسی کنید. توجه داشته باشید که تنظیم مجدد اطلاعات تلفن شما را پاک می کند.


پیشنهاد می شود بخوانید : مشکل روشن نشدن صفحه نمایش گلکسی s7


4-قفل S7 Edge باز نمی شود.

گلکسی S7 Edge اجازه باز کردن قفل را نمی دهد. تاریخ و درصد باتری را نشان می دهد ولی درخواست رمز برای ورود نمی دهد. حتی تاریخی که نشان می دهد درست نیست.

راه حل: اگر شما قادر به باز کردن قفل تلفن نیستید و نمی توانید دسترسی به داده های داخل آن داشته باشید. این مشکل در حال حاضر ممکن است توسط یک نرم افزار ایجاد شده باشد و پیشنهاد می کنیم روش های زیر را امتحان کنید :

تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

توجه داشته باشید که هنگام انجام این مراحل، هر داده ذخیره شده در گوشی را از دست خواهید داد. گوشی را دوباره راه اندازی کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل هنوز روی می دهد یا خیر.

اگر بازنشانی کارخانه نتواند مشکل را حل کند، شما باید با استفاده از فایل Odin، فایل تلفن خود را به روز رسانی کنید.

5-صفحه کلید S7 Edge گیر می کند.

صفحه کلید همچنان بعد از استفاده روی صفحه باقی می ماند, در برنامه های پیام رسان خاص ،WhatsAppViber و ... این مشکل وجود دارد. مگر اینکه چند بار فشار داده شود که از برنامه خارج می شود و صفحه کلید نیز روی صفحه نمایش  باقی می ماند.

راه حل: برای رفع این مشکل سعی کنید حافظه پنهان و اطلاعات برنامه صفحه کلید را از مدیریت برنامه ها پاک کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعویض ال سی دی s7 edge در منزل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی