تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند


یک هفته از رونمایی سیستم عامل iOS 11.1 توسط شرکت اپل برای گوشی های هوشمند و WatchOS 4.1 برای اپل واچ ها می گذرد و حالا گزارشاتی از عدم رضایت کاربران اپل واچ 3 پس از بروزرسانی دستگاه به کمپانی اپل رسیده است.

کاربران اپل واچ3 (Apple Watch 3) از کرش شدن دستگاه در زمان استفاده از برنامه ی آب و هوا شاکی می باشند.

مشکلات اپل واچ3,کرش کردن اپل واچ3

طبق گفته های کاربران زمانی که آنها دقیقا اطلاعات آب و هوای همان روز را درخواست می کنند به مشکل می خورند, یعنی اگر آب و هوای روزهای دیگر را بخواهند هیچ کرشی در کار نیست .

یکی از کاربران در شبکه ی اجتماعی Reddit علت این مساله را تمام شدن Daylight Saving Time که در آخر این هفته تغییر کرده است ,عنوان نموده که البته این فقط نظر یک کاربر است و باید منتظر پاسخ کمپانی اپل برای حل مشکلات کاربران باشیم.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی