تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکلات باتری 2017 Samsung Galaxy A5 و راه حل های آن

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۴ ب.ظ

گوشیA5 2017  Samsung Galaxy یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش Super AMOLED 5.2 اینچی، پردازنده Exynos 7880 و رم 3 گیگا بایتی است که این میزان حافظه به گوشی اجازه می دهد تا برنامه ها را به راحتی اجرا کند. این مدل گوشی هم مانند بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر دارای مسائل و مشکلاتی است که در این مطلب قصد داریم به بررسی مشکلات مربوط به باتری آن و ارائه راه حل های رفع این مشکل بپردازیم.

سریع خالی شدن شارژ باتری در 2017 Galaxy A5

ممکن است دلیل بروز این مشکل نصب برنامه های مخرب بر روی گوشی باشد، برای رفع این مشکل باید برنامه هایی که بر روی گوشی نصب کرده اید را بررسی و برنامه مخرب را پاک کنید. برای انجام این کار گوشی را در حالت Safe Mode قرار دهید،

برای راه اندازی گوشی در safe mode مراحل زیر را دنبال کنید :

1.دستگاه را خاموش کنید.

2.کلید Power را فشار دهید و نگه دارید.

3.هنگامی که لوگوی "SAMSUNG" بر روی صفحه ظاهر می شود، کلید Power را آزاد کنید.

4.بلافاصله پس از رها کردن دکمه پاور، کلید ولوم پایین را فشار داده و نگه دارید.

5.همچنان کلید ولوم پایین را نگه دارید تا زمانی که دستگاه دوباره راه اندازی شود.

6.حالت امن (Safe mode) در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش داده می شود.

7.هنگامی که حالت ایمن را می بینید، کلید ولوم پایین را رها کنید.

اگر در این حالت مشکل حل شد ، نتیجه می گیریم که یک یا چند برنامه که توسط شما نصب شده اند، باعث این مشکل شده اند. پیشنهاد می کنیم برنامه مورد نظر را حذف کنید.

اگر با انجام این روش مشکل شما حل نشد تنظیم مجدد کارخانه (Reset Factory) می تواند به شما کمک کند ولی قبل از این کار باید از تمام اطلاعات روی گوشی بکاپ تهیه کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید : آموزش بکاپ گرفتن از گوشی سامسونگ


برای ریست فکتوری گوشی 2017 Galaxy A5 کافیست مراحل زیر را دنبال کنید  :

1-گوشی را خاموش کنید.

2-پس از خاموش کردن گوشی دکمه (home) و ولوم بالا را فشار دهید و نگه دارید، سپس دکمه پاور را نگه دارید.

3-زمانی که لوگوی اندروید ظاهر شد، دکمه ها را نیز رها کنید.

5- دکمه ولوم پایین را چند بار فشار دهید تا گزینه wipe data/factory reset برجسته شود و سپس برای تایید دکمه پاور را فشار دهید.

6-دکمه ولوم پایین را مجددا فشار دهید تا گزینه Yes — delete all user data انتخاب شود و برای برای تایید دکمه پاور را فشار دهید.

7-صبر کنید تا عملیات ریست فکتوری کامل شود سپس زمانی که گزینه Reboot system now برجسته شد دکمه پاور را فشار دهید تا سیستم شما راه اندازی شود.

بعد از انجام این روش کارت حافظه را از گوشی خارج کرده و مشکل را بررسی کنید اگر همچنان باتری گوشی سریع خالی می شود، گوشی را برای تعویض باتری به یک تعمیرگاه موبایل ببرید.

شما می توانید برای استعلام هزینه بر روی تعویض باتری 2017 Galaxy A5 کلیک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید : تعویض باتری Galaxy A5 2017 در منزل


شارژ نشدن کامل گوشی 2017 Galaxy A5

ابتدا پیشنهاد می کنیم حتما از طریق یک شارژر اصلی زمانی که گوشی خاموش است، گوشی را شارژ کنید و اگر همچنان شارژ نشد بازگردانی به تنظیمات کارخانه (Reset Factory) را امتحان کنید زیرا ممکن است این مشکل در اثر اختلالات نرم افزاری یا یک برنامه مخرب به وجود آمده باشد که با ریست فکتوری برطرف خواهد شد.

اما اگر با وجود شرایط بالا همچنان مشکل پابرجا بود، پیشنهاد می کنیم برای تعویض باتری اقدام کنید.

خاموش شدن خودکار گوشی 2017 Galaxy A5

اگر بعد از انجام تنظیمات کارخانه و تعویض باتری گوشی Galaxy A5 2017 خاموش می شود، به احتمال زیاد مشکل مربوط به مادربورد می باشد و برای برطرف کردن این مشکل باید به تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید تا مشکل را بررسی کنند.

کند شارژ شدن وسریع خالی شدن شارژ باتری در 2017 Galaxy A5

بهترین راه حل هنگام بروز چنین مشکلی تمیز کردن پورت شارژر به وسیله هوای فشرده تمیز است تا هرگونه آلودگی را پاک کند. بعد از اینکه پورت شارژ را تمیز کردید مجدد گوشی را شارژ کنید اگر مشکل برطرف نشده بود تنظیمات کارخانه را انجام دهید.

امیدواریم یکی از روش های ذکر شده برای حل مشکل گوشی شما کارساز باشد، ما سعی کردیم تمام روش های ممکن را بررسی کنیم که اگر علت بروز آن نرم افزاری باشد به احتمال زیاد توسط یکی از روش های بالا حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید : مشکلات رایج در سامسونگ گلکسی A3 و A5 مدل 2017 و راه حل آن ها


تماس با ما

اگر همچنان مشکل خالی شدن سریع باتری و شارژ نشدن آن در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی