تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

رفع پیکسل سوختگی صفحه نمایش S8 و S8 Plus

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

هنگامی که گوشیS8  و S8+ به بازار آمد همه درباره آن صحبت می کردند. اما همه صحبت ها درباره این 2 گوشی مثبت نبود. برخی از وجود اسکنر اثر انگشت در جای نا مناسب شکایت داشتند، و یا برخی دیگر از بوجود آمدن پیکسل سوختگی در مدت زمانی کوتاه شکایت داشتند.

سامسونگ برای جلوگیری از این پیکسل سوختگی نوار وضعیتی طراحی کرد تا بتواند از صفحه نمایش در برابر پیکسل سوختگی محافظت کند، گوشی ها را برای تست در اختیار کاربران قرار داد اما بعد از مدتی گوشی های جدید هم دچار پیکسل سوختگی شدند.

در ادامه مطلب قصد داریم با ارائه راه حل مناسب این مشکل را حل کنیم.

نصب برنامه  Burn-in

برای رفع پیکسل سوختگی بر روی صفحه نمایش می توانید از برنامه Burn-in استفاده کنید. این برنامه بر روی تمام گوشی هایی که دارای صفحه نمایش AMOLED هستند، نصب می شود.

آن را نصب کنید و بر روی گوشی اجرا کنید، بعد از اتمام اجرای برنامه Burn-in بر روی گوشی، خواهید دید که پیکسل سوختگی گوشی شما برطرف شده است. بسته به مقدار پیکسل سوختگی ممکن است زمان اجرای برنامه طولانی شود به همین دلیل بهتر است که شارژ باتری گوشی کامل باشد.


بیشتر بخوانید : حل مشکل سایه افتادن روی صفحه گوشی سامسونگ گلکسی S8


پنهان کردن نوار وضعیت

بعد از تعمیر پیکسل های سوخته صفحه نمایش برای اینکه مجدد پیکسل سوختگی ایجاد نشود، ساده ترین کار فعال کردن Immersive Mode است. این حالت به شما اجازه می دهد که نوار وضعیت لبه صفحه نمایش را پنهان کنید و هر وقت که به آن نیاز داشتید بتوانید با کشیدن انگشت روی صفحه نمایش به این نوار وضعیت دسترسی پیدا کنید.

البته پیشنهاد می کنیم که همه نوار وضعیت های روی صفحه نمایش را پنهان کنید.

غیر فعال کردن AOD

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که برای جلوگیری از پیکسل سوختگی قصد دارد کمی دکمه home را جابجا کند اما برای حل مشکل کاربران فعلی S8 و S8+ غیر فعال کردن AOD که در همان نقطه دکمه power قرار دارد، می تواند راه حل مناسبی باشد.

برای غیر فعال کردن AOD به Settings بروید روی Lock screen and security کلیک کنید بعد از آن بر روی Always On Display کلیک کرده و آن را غیر فعال کنید.

اکنون هر چیزی که احتمال ایجاد پیکسل سوختگی در گوشیS8  و S8+ را داشت پنهان و یا غیر فعال کردیم. از آنجایی که یک هفته بعد از ورود S8 و S8+ به بازار گزارش پیکسل سوختگی از سمت کاربران داده شد، پنهان کردن نوار وضعیت ها و غیر فعال کردن AOD می تواند آزمایش مناسبی برای گوشی شما باشد.


     بیشتر بخوانید : تعویض ال سی دی Galaxy S8 در منزل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی