تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

رفع خطای تماس اینترنتی s9 و s9 plus

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

سامسونگ گلکسی S9 و SP Plus گوشی های شگفت انگیز با سخت افزار چشمگیری هستند.اما هنوز مسائل مربوط به نرم افزار به کاربران آنها آسیب می زند.

اگر به دنبال حل مشکل Wifi گوشی سامسونگ گلکسی S9 به صفحه درستی امده اید. ما برخی از رایج ترین اصلاحات را که کاربران پیش از این سعی در حل آن داشتند، انجام دادیم و بری حل این مسائل مربوط به این گوشی راه حل های مناسبی ارائه داده ایم.

روشن کردن WiFi بعنوان روش پیش فرض فعال کنید

وقتی شما وارد خانه شما می‌شوید، تلفن شما به طور خودکار به شبکه خانگی وصل می‌شود انتظار می‌رود که این دستگاه به طور خودکاربه WiFi سوییچ شود، در اگر این اتفاق نیوفتد شما باید برای حل این مشکل مراحل زیرا انجام دهید:

به صفحه تنظیمات بروید.

WiFi را روشن کنید.

بر ای پیدا کردن آن صفحه را به سمت بالا و یا پایین ببرید.

 WiFi را دوباره خاموش کنید.

دوباره به تنظیمات بروید و گزینه تنظیمات اتصال را پیدا کنید.

صفحه تماس با WiFi را باز کنید و گزینه WiFi را انتخاب کنید.

اگر هنوز کار نمی کند، هرگز از اینترنت خط برای تماس اینترنتی استفاده نکنید.


بیشتر بخوانید : 7 راه حل برای مشکل قطع شدن صدای گوشی سامسونگ گلکسی s8


سیم کارت را خارج کنید و تماس اینترنتی بوسیله WiFi را خاموش کنید

هنگامی که از طریق سایت ها جستجو می کنید متوجه خواهید شد که اکثر مسائل مربوط به گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy می‌توانند با انجام یک راه‌اندازی مجدد سریع تعمیر شوند. بمنظور حل این مشکل، شما هم می توانید آن را امتحان کنید، اما قبل از اینکه شما این کار را انجام دهید شرایطی وجود دارد:

گوشی خود را ری استارت نکنید، ولی یکبار آن را خاموش و روشن کنید.

دکمه power را برای خاموش کردن نگه دارید.

هنگامی که دستگاه بطور کامل خاموش است، سیم کارت را از گوشی خارج کنید.

اگر خیلی وقت است که این کار را انجام نداده اید، سیم کارت را تمیز کنید.

گوشی را بدون سیم کارت روشن کنید و به تنظیمات بروید.

تماس اینترنتی را خاموش کنید و دوباره گوشی را خاموش کنید.

سیم کارت را در گوشی قرار دهید و گوشی را مجدد راه اندازی کنید، همه ی کش روی سیستم عامل اندروید را پاک کنید و مشکل تماس گوشی شما حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آموزش تنظیمات دوربین سامسونگ S8 و +S8


فاصله مودم و یا روتر را برای رد تماس چک کنید

اما بسیاری از کاربران این واقعیت را فراموش می‌کنند که فاصله آنها از مودم در کیفیت تماس بسیار مهم است واین دستگاه تا حد معینی از فاصله را پوشش می دهند. اگر در زمان برقراری تماس اینترنتی با WiFi تماس شما مکرر قطع و وصل می شود به احتمال زیاد شما از دستگاه فاصله زیادی گرفته اید.

روتر و یا مودم ارتقا دهید این کار به شما اجازه می دهد که در هر نقطه از خانه و یا محل کار خود بتوانید از روتر به و یا مودم به خوبی استفاده کنید.

اگر دیوار یا مانع دیگری وجود دارد که بطور مدام سیگنال را مسدود میکند احتمالاً باید روتر را جابجا کرد یا گوشی خود را به فضای باز ببرید تا تماسهیا بدون مشکلی برقرار کنید.

ببرسی کنسد که دستگاههای الکترونیک دیگری مانند blutooth و یا head phonees و یا کامپیوتر متصل به گوشی یا کامپیوتر در اتصال شما به روتر مشکل ایجاد نکرده باشند.

دانلود و نصب هر برویز رسانی توسط شرکت تامین کننده اینترنتی میتواند مشکل شما را حل کند، زیرا قبلاً مشکل شما بارها به آنها گزارش شده است.


بیشتر بخوانید : مشاوره تعمیرات موبایل


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی