تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

Galaxy S6 و Galaxy S6 edge دارای صفحه نمایشی با کیفیت بالا، پردازنده قدرتمند و و ویژگی های نرم افزاری است، این گوشی هم مانند بسیاری گوشی های هوشمند دیگر کامل و بدون نقص نیست، و یکی از مشکلات آن خالی شدن سریع باتری است، که البته بوجود آمدن این مشکل ممکن است بر اثر آسیب سخت افزاری و یا به پایان رسیدن عمر مفید باتری باشد و یا در اثر عوامل دیگری باشد که در این مطلب به بررسی این عوامل می پردازیم.

تمام شدن عمر مفید باتری که می توان گفت اصلی ترین عامل مشکلات باتری و تخلیه سریع شارژ می باشد، هیچ راهکاری ندارد به جز تعویض باتری که می توانید جهت استعلام هزینه تعویض باتری S6 و S6 edge اینجا کلیک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید : تعویض باتری Samsung Galaxy S6 در منزل


البته همانطور که گفتیم ممکن است مشکل باتری در اثر اختلالات نرم افزاری باشد که در ادامه مطلب سعی کرده ایم با ارائه چند راه حل این نوع از مشکلات را برطرف کنیم.

پاک کردن برنامه هایی که از آن ها استفاده نمی کنید

ممکن است که شما در گذشته تعدادی برنامه بر روی گوشی خود نصب کرده باشید که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، این برنامه ها در پس زمینه از شارژ باتری شما استفاده می کنند، با حذف این برنامه ها می توانید شارژ باتری بیشتری را ذخیره کنید (اگر در آینده شما نیاز به این برنامه ها داشته باشید می توانید به راحتی آن ها را دانلود و نصب کنید).

استفاده از حالت ذخیره انرژی باتری Galaxy S6

Galaxy S6 نیز دارای ویژگی حالت ذخیره باتری و حالت فوق العاده ذخیره باتری است. برای فعال کردن حالت ذخیره باتری می توانید از طریق نوار ابزار بالای صفحه نمایش و یا تنظیمات باتری اقدام کنید. در شرایطی که باتری گوشی شما کم است و شما به شارژر و منبع برق دسترسی ندارید می توانید حالت ذخیره انرژی را فعال کنید و برای زمان طولانی تری شارژ باتری خود را حفظ کنید.

با فعال کردن این گزینه نور صفحه نمایش و ویبره کم تر شده و سرعت پردازش گوشی پایین می آید. در این حالت باتری قادر به ذخیره حدود 10% شارژ بیشتر خواهد بود و استفاده شما از گوشی و کارایی آن محدود نخواهد شد. هنگامی که گوشی شما حدود 20% و یا کمتر شارژ دارد می توانید با فعال کردن این گزینه زمان بیشتری گوشی را روشن نگه دارید.

استفاده از حالت ذخیره فوق العاده برای زمانی به شما توصیه می شود که شارژ گوشی شما کم تر از 20% است و به شارژر و منبع برق دسترسی ندارید و لازم است که گوشی را به مدت طولانی تری روشن نگه دارید. با فعال کردن این گزینه استفاده شما از گوشی و برنامه ها بسیار محدود شده و صفحه نمایش سیاه خواهد شد و فقط قادر به پاسخ گویی تماس هستید. با فعال شدن این حالت گوشی شما قادر است حتی با 1% شارژ مدت طولانی روشن بماند.

بررسی برنامه های پر مصرف و رفرش کردن برنامه ها در Galaxy S6

عمر مفید باتری گوشی را می توان به طرز استفاده ما از برنامه های پر مصرف نصب شده بر روی گوشی هم مرتبط دانست، استفاده زیاد ما از برنامه های پرمصرف در کل روز باعث خالی شدن سریع تر باتری شده و در نهایت مجبور به شارژ مجدد باتری می شویم، که شارژ کردن باتری در دفعات بالا عمر مفید باتری را کوتاه تر می کند. برای مدیریت شارژ باتری و دانستن اینکه هر برنامه چه مقدار شارژ باتری در طول روز مصرف می کند، باید شارژ گوشی را به 10% برسانید و به قسمت مصرف باتری (Battery usage) بروید. شما در این قسمت می توانید میزان مصرف باتری تمام برنامه ها را بررسی و برنامه های پر مصرف را شناسایی کنید. برای برطرف کردن مشکل خالی شدن سریع باتری می توانید تنطیمات برنامه پر مصرف را مجدد انجام دهید و یا آن را به طور کامل حذف کنید.  


بیشتر بخوانید : شناسایی برنامه های پر مصرف باتری گوشی های اندروید


روشنایی صفحه نمایش Galaxy S6 را مدیریت کنید

Galaxy S6 دارای یک صفحه نمایش روشن و زیبا است که این ویژگی یکی از دلایل مصرف بالای باتری در این گوشی است، با این که در سری جدید Galaxy S6 تغیراتی ایجاد شده است ولی صفحه نمایش هنوز یکی از منابع اصلی استفاده باتری گوشی است.

تنظیم اتوماتیک نور صفحه نمایش برای زمانی که شما بیرون از منزل هستید یک گزینه مناسب برای صرفه جویی در مصرف باتری است. البته شما می توانید با تنظیم نور صفحه نمایش به صورت دستی از طریق تنظیمات بالای صفحه، نور صفحه نمایش را مطابق با نیازتان تنظیم کنید.

استفاده از شارژر سریع در Galaxy S6

در کنار روش هایی مثل حذف کردن برنامه های پر مصرف و استفاده حالت ذخیره می توانید از شارژر سریع استفاده کنید، البته توجه داشته باشید برای انجام شارژ سریع حتماً از شارژر سریع سامسونگ استفاده کنید.

با توجه به این که شارژر و کابل به همراه گوشی در یک جعبه ارائه شده است و این گوشی می تواند با شارژرهای سازگار با شارژر 2.0 سازگاری دارند می تواند شارژ شود. بنابراین گوشی شما می تواند با شارژر دیواری، شارژر ماشین و... شارژ شود. با این روش در مدت زمان حدود 30 دقیقه شما می توانید گوشی خود را تا 50% شارژ کنید.

شارژ Galaxy S6 با شارژر بی سیم

اگر گوشی Galaxy S6 شما نیاز دارد که در طول روز شارژ شود که البته این یک امر طبیعی است، می توانید آن را با یک شارژر بی سیم شارژ کنید.استفاده از این شارژر بسیار راحت است شما می توانید آن را بر روی میز کار قرار داده و به راحتی از آن استفاده کنید. شرکت سامسونگ شارژر بی سیم خود با نام Qi را عرضه کرده است که می توانید از آن استفاده کنید ولی اگر از لحاظ پرداخت هزینه آن مشکل دارید می توانید از شارژرهای دیگری که با گوشی Galaxy S6 سازگاری دارد استفاده کنید.

استفاده از پاور بانک برای شارژ Galaxy S6

برای شارژ کردن Galaxy S6 گاهی می توانید از پاور بانک نیز استفاده کنید، پاور بانک دارای ظرفیت های متفاوت مثل 1500 میلی آمپر و یا 2500 میلی آمپر و حتی بشتر است که شما می توانید مناسب با نیاز و بودجه خود یک از آن را برای شارژ کردن گوشی خود انتخاب کنید.

استفاده از قاب گوشی برای شارژ Galaxy S6

قاب هایی تولید شده اند که قابلیت شارژ شدن دارند و با قرار دادن گوشی در آن ها گوشی را نیز شارژ می کنند، البته علاوه بر قابلیت شارژ گوشی این قاب ها می توانند از گوشی هم محافظت کنند. و شما بدون هیچ محدودیتی می توانید گوشی را شارژ و با خود حمل کنید.

امیدواریم یکی از روش های ذکر شده برای حل مشکل گوشی شما کارساز باشد، ما سعی کردیم تمام روش های ممکن را بررسی کنیم که اگر علت بروز آن نرم افزاری باشد به احتمال زیاد توسط یکی از روش های بالا حل خواهد شد.

تماس با ما

اگر همچنان خالی شدن سریع باتری در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی