تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

خالی شدن سریع باتری Galaxy S7 edge

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ


Galaxy S7 و Galaxy S7 edge گوشی هایی هوشمند و قدرتمند، ارائه شده توسط شرکت سامسونگ هستند، این گوشی دارای یک باتری 3000 میلی آمپر است که در مقایسه با Galaxy S6 که دارای باتری 2550 میلی آمپر و iPhone 6S Plus که دارای باتری 2750  میلی آمپری است، این توقع را ایجاد می کند که برای مدت طولانی تری شارژ باتری را ذخیره کند. با این حال این گوشی هم مانند گوشی های هوشمند دیگر دارای ایراداتی است که یکی از شایع ترین آن ها مشکل سریع خالی شدن سریع شارژ باتری است.

اصلی ترین عامل تخلیه سریع شارژ تمام شدن عمر مفید باتری است و بعد از چند سال بسته به مدت زمان و نحوه استفاده شما از گوشی، عملکرد باتری دچار مشکل شود (مثلا سریع تر از حالت نرمال تخلیه شود) و ممکن است با تغییر شکل نیز همراه باشد (اصطلاحا باد کند) که در این حالت فقط تعویض باتری مشکل گوشی را حل خواهد.

شما می توانید جهت استعلام هزینه تعویض باتری Galaxy S7 edge و Galaxy S7 اینجا کلیک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید : تعویض باتری S7 edge در منزل


اما اگر عمر مفید باتری گوشی شما تمام نشده است و علت تخلیه شارژ، مشکلات سخت افزاری گوشی مانند خرابی باتری و بورد نباشد، راه حل های ارائه شده در ادامه این مطلب می تواند برای حل مشکل گوشی شما مفید باشد.

خاموش کردن نوار ابزار روی لبه Glaxy S7 edge

نوار ابزاری که بر روی لبه صفحه نمایش Glaxy S7 edge قرار دارد، دسترسی به بسیاری از برنامه های گوشی را آسان می کند به این صورت که با کلیک بر روی این نوار ابزار شما می توانید به برنامه های روی گوشی مستقیماً دسترسی داشته باشید،اما استفاده از این نوار ابزار باتری زیادی را مصرف خواهد کرد.

می توانید با غیر فعال کردن این نوار ابزار و استفاده از روش های دیگر برای دسترسی به برنامه ها، شارژ باتری بیشتری را در طول روز دخیره کنید.

برای غیر فعال کردن نوار ابزار Briefing، انگشت خود را به مدت طولانی بر روی صفحه نمایش نگه دارید. و بعد در سمت چپ صفحه نمایش بر روی Briefing کلیک و آن را غیر فعال کنید.

بستن برنامه های غیر ضروری در Galaxy S7 edge

ممکن است برنامه های زیادی بر روی گوشی شما باز باشد، و زمانی که شما از آن برنامه ها استفاده نمی کنید باتری گوشی شما را مصرف می کنند. برای بررسی مقدار مصرف باتری این برنامه ها می توانید از طریق تنظیمات و کلیک بر روی باتری میزان مصرف برنامه های روی گوشی را مشاهده کنید  برنامه های پر مصرف روی گوشی را ببندید اگر مشکل بر طرف نشد برنامه های پر مصرف را یک بار پاک کنید و دوباره بر روی گوشی نصب کنید و دوباره گوشی را بررسی کنید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.


بیشتر بخوانید : شناسایی برنامه های پر مصرف باتری گوشی های اندروید


خاموش کردن ارتباطات رادیویی

ما عادت داریم بعد از استفاده از برنامه هایی مانند بلوتوث، WiFi، اینترنت گوشی و GPS آن ها را روشن نگه داریم. این برنامه ها شارژ زیادی را مصرف می کنند که در نتیجه عمر مفید باتری را کوتاه خواهد کرد. این برنامه ها به طور مداوم اطلاعات خود را آپدیت می کنند و انجام این آپدیت در هر لحظه حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می کند، بنابراین زمانی که نیازی به این برنامه ها ندارید آن ها را ببندید و در مصرف باتری صرفه جویی کنید.

کاهش اتصالات به گوشی و دستگاه ها در Galaxy S7 edge

Galaxy S7 edge نه تنها به شما اجازه می دهد که اتصالات گوشی را با گوشی های دیگر به اشتراک بگذارید، بلکه می توانید wifi هم به اشتراک بگذارید. این ویژگی با اینکه بسیار مفید و کاربردی است ولی شارژ زیادی را مصرف می کند، بعد از استفاده و اتمام کار، اتصال را خاموش کنید و از مصرف زیاد باتری جلوگیری کنید.

غیر فعال کردن سرویس مکان یابی

غیر فعال کردن سرویس مکان یابی نه تنها به افزایش طول عمر باتری کمک میکند بلکه حریم خصوصی شما را حفظ خواهد کرد، در واقع ما نیازی به سرویس مکان یابی نداریم مگر اینکه نیاز به استفاده از نقشه و یا برنامه های مسیر یابی داشته باشیم. این سرویس شارژ باتری زیادی را مصرف می کند بنابراین تنها زمانی که نیاز به مکان یابی دارید آن را روشن کنید.

مدیریت همگام سازی Galaxy S7 edge

برخی از برنامه ها باتری زیادی را مصرف می کنند و زمانی که آن ها در پس زمینه اجرا می شوند باعث خالی شدن سریع باتری می شوند.

مثلا استفاده از برنامه هایی مانند Google Photos برای به اشتراک گذاری عکس با حجم بالا و یا آپلود کردن عکس، حجم زیادی از باتری را مصرف می کند. برای انجام این کار شما می توانید از برنامه های دیگری استفاده کنید. شما می توانید برای بهبود بخشیدن به عملکرد باتری، هم گام سازی بکگراند را غیر فعال و یا آن را با توجه به نیازهایتان مطابقت دهید. بهتر این است هنگامی که به شارژر و برق دسترسی دارید آن را فعال کنید. برای انجام تنظیمات و مدیریت هم گام سازی به تنظیمات (Settings) و بعد به حساب (Accounts ) بروید و هم گام سازی برنامه هایی که به آن ها نیاز ندارید مانند FaceBook که نباید در بکگراند اجرا شوند را غیر فعال کنید.

 شارژ کردن کامل باتری Galaxy S7 edge

انجام این کار برای تمامی گوشی های هوشمند اندروید و iOS توصیه می شود. روش انجام این کار به اینصورت است که شما باید یک بار در ماه گوشی خود را کامل شارژ کنید در طول روز از آن استفده کنید و اجازه دهید که شارژ آن کامل خالی شود و مجدد آن را شارژ کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا بتوانید نحوه مصرف باتری برنامه های روی گوشی و میزان نگه داری شارژ گوشی را بطور کامل بررسی کنید.

استفاده از تصویر پس زمینه سیاه در Galaxy S7 edge

برای انتخاب پس زمینه به قسمت تنظیمات(Settings )>شخصی(Personal )> پس زمینه(Wallpaper )>انتخاب از گالری( From Gallery) بروید. پس زمینه سیاه در قسمت پیش فرض وجود ندارد ولی میتوانید آن را بسازید و یا از طریق اینترنت آن را دانلود کنید.

غیر فعال کردن اعلان برنامه ها در Galaxy S7 edge

دریافت اعلان برنامه یا همان notifications برای تمام برنامه های روی گوشی نه تنها آزار دهنده است بلکه سرعت پردازش گوشی را نیز پایین می آورد. بنابراین توصیه می شود که اعلان ها را برای برنامه هایی که نیاز ندارید، غیر فعال کنید.


بیشتر بخوانید : بلاک کردن نوتیفیکیشن های برنامه های مختلف در گوشی های اندروید


راه اندازی مجدد Galaxy S7 edge

قبل از استفاده از هرگونه راه حل دیگر، همیشه توصیه می شود که دستگاه های خود را مجدداً راه اندازی مجدد کنید.  این نکته ساده اندروید ممکن است به شما در حل برخی مشکلات مربوط به باتری و داغ شدن گوشی کمک می کند.

مهم: استفاده از تنظیمات پیش فرض باتری

یکی از ویژگی های اندروید 6.0 حالت ذخیره باتری است. برای استفاده از این ویژگی به تنظیمات(Settings)>سیستم(System)>باتری(Battery ) بروید، در این قسمت گزینه حالت ذخیره انرژی (Power Saving Mode ) و حالت ذخیره فوق العاده انرژی (Ultra Power Saving Mode) را خواهید دید که با استفاده از حالت ذخیره انرژی (Power Saving Mode ) می توانید مقدار بیشتری از شارژ باتری گوشی خود را دخیره کنید.

استفاده از این گزینه و ویژگی عملکرد پردازنده را محدود می کند، میزان ویبره گوشی را کاهش می دهد، نور صفحه نمایش را کم می کند. فعال کردن این حالت شما را در استفاده از گوشی محدود نمی کند، فقط ویژگی های فانتزی گوشی مانند ویبره و نور صفحه را محدود می کند.

استفاده از حالت دخیره انرژی بسیار عالی است، اما ممکن است شما در شرایط خاصی قرار بگیرید که نیاز به ذخیره بیشتر شارژ باتری داشته باشید که با استفاده از حالت صرفه جویی فوق العاده می توانید ساعت ها شارژ باتری خود را حفظ کنید، در این حالت نور صفحه نمایش بسیار کم شده و تم آن سیاه خواهد شد، در این حالت قابلیت های محدودی از جمله دسترسی به متن، تماس و مرور وب را خواهید داشت که در این حالت گوشی شما ساعت ها حتی با 1% شارژ روشن خواهد ماند.

امیدواریم یکی از روش های ذکر شده برای حل مشکل گوشی شما کارساز باشد، ما سعی کردیم تمام روش های ممکن را بررسی کنیم که اگر علت بروز آن نرم افزاری باشد به احتمال زیاد توسط یکی از روش های بالا حل خواهد شد.

تماس با ما

اگر همچنان خالی شدن سریع باتری در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی