تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

بنفش شدن صفحه j7 pro

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

ایجاد لکه بنفش روی صفحه نمایش j7 pro یکی از شایع ترین خرابی های گزارش شده توسط کاربران این گوشی است که در این مطلب به بررسی علت این موضوع خواهیم پرداخت :

صفحه نمایش گوشی های j7 pro از نوع لمسی خازنی سوپر آمولد ( SUPER AMOLED ) است که مزیت آنها نسبت به نوع دیگر صفحه نمایش ( LCD ) کاهش ضخامت نمایشگر ، رسیدن حداکثر میزان نور به سطح نمایشگر ، تصاویر روشن تر و ایجاد زاویه دید بهتر است. البته اصطلاح ال سی دی برای صفحه نمایش آمولد گوشی j7 pro نیز در میان مردم رایج است و به همین دلیل در این مطلب از این اصطلاح نیز استفاده می شود.

در کنار تمام مزایای فوق متاسفانه صفحه نمایش j7 pro بسیار حساس می باشد و ممکن است در اثر کوچکترین ضربه یا فشار دچار آسیب دیدگی شود و همانطور که گفته شد بنفش شدن صفحه جزو شایع ترین آنها می باشد.

در این حالت شما ممکن است هیچ اثری از شکستگی یا آسیب فیزیکی روی گوشی مشاهده نکنید و حتی تاچ گوشی هم به درستی کار کند و شما در کار کردن با گوشی دچار هیچ مشکلی نیستید اما خواهید دید به مرور این لکه رنگی ( معمولا بنفش یا صورتی ) رو به افزایش است.

علت این موضوع آسیب دیدگی پیکسل های صفحه از داخل می باشد و این مشکل فقط در اثر ضربه یا فشار بیش از حد به صفحه گوشی اتفاق میفتد و به هیچ عنوان به خودی خود دچار این مشکل نمی شود.

با توجه به نوع صفحه نمایش این گوشی ها ، در این وضعیت متاسفانه صفحه نمایش باید تعویض گردد.

شما می توانید پس از استعلام هزینه برای تعویض ال سی دی j7 pro توسط یک تکنسین حرفه ای در مکان و زمان مورد نظرتان و در حضور خودتان، یک درخواست در سایت آوافیکس ثبت کنید.

آوافیکس فقط از قطعات اصلی تولید شده توسط شرکت سامسونگ استفاده می کند و تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت قطعه و فاکتور رسمی می باشند.

برای مطالعه تفاوت قطعات اصلی ، طرح اصلی (high copy) و درجه 3 و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم صفحه " تعویض ال سی دی j7 pro " را مشاهده کنید.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعویض صفحه نمایش j7 pro در منزل


سوال بسیاری از کاربران j7 pro در چنین شرایطی این است که :

آیا تعویض ال سی دی j7 pro کار عاقلانه ای است و بعد از تعمیر آیا تضمینی وجود دارد که مجددا چنین مشکلی رخ ندهد ؟

در پاسخ به این کاربران باید بگوییم از آنجایی که صفحه نمایش، یک قطعه قابل تعویض است اگر شما از قطعه اصلی برای تعویض آن استفاده کنید کیفیت تاچ و تصویر کاملا مثل قبل خواهد بود زیرا این قطعات تولید شده توسط شرکت سامسونگ با همان فناوری اولیه می باشند.اما اگر قطعات طرح اصلی و درجه 3 یا 4 استفاده کنید بسته به کیفیت قطعه اختلاف چند درصدی در عملکرد تاچ یا نمایش تصویر خواهید داشت.

بنابراین با توجه به این موضوع که شما با هزینه تعویض ال سی دی j7 pro نمی توانید یک گوشی با قابلیت های j7 pro بخرید ، تعویض ال سی دی آن کار عاقلانه ای است به شرطی که از قطعات اصلی استفاده شود که کیفیت تاچ و تصویر تغییر نکند.

اما در پاسخ به سوال بعدی که آیا امکان دارد دوباره صفحه بنفش شود یا خیر ؟ باید بگوییم این موضوع فقط به نحوه استفاده و مراقبت شما از گوشی بستگی دارد زیرا مانند ال سی دی قبلی این امکان وجو دارد که صفحه در اثر ضربه یا فشار بیش از حد دچار آسیب های مختلف مانند بنفش شدن صفحه شود.


پیشنهاد می شود بخوانید : نحوه بکاپ گرفتن از گوشی J7 Pro


منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی