تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

بررسی مشخصات و قیمت Honor 9

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۳ ب.ظ


هواوی پرچمدار جدیدش با نام Honor 9 را وارد بازار کرده است. برند آنر که از زیر مجموعه های شرکت هواوی می باشد با معرفی جدیدترین پرچمدار خود طی 28 روز توانست بیش از یک میلیون دستگاه را به فروش برساند.

استقبال زیاد کاربران از آنر 9 , ژائو مینگ، مدیرعامل آنر را به علت عدم تامین این گوشی به میزان مورد درخواست در بازار به عذرخواهی واداشت. وی علت بروز این مشکل را فروش بیش از انتظار شرکت عنوان کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعمیر موبایل در محل


طراحی زیبای آنر 9 با متریال بکار رفته در آن، زوایا و اندازه گوشی در نگاه اول می تواند نظر کاربران را کاملا به خود جذب کند.

می توان گفت پرچمدار زیبای Honor با داشتن مشخصاتی همچون :

بکارگیری شیشه خمیده براق در پنل پشتی که تابش نور در آن نمایی سه بعدی را شبیه‌سازی می‌کند

هم‌سطح بودن لنزهای دوربین با بدنه

استفاده از فریم فلزی تراش خورده و مات برای انتقال حس لوکس بودن

ابعاد و وزن مناسب برای قرار گرفتن مناسب در دست

قرارگیری سنسور اثرانگشت روی پنل جلویی


پیشنهاد می شود بخوانید : تعمیر موبایل هواوی


یکی از برترین گوشی های سال 2017 از جهت طراحی می باشد که در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

آنر9 , Honor9,قیمت آنر9,قیمت Honor9,مشخصات آنر9,مشخصات Honor9,تعمیر موبایل هواوی

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به بهره‌گیری از پردازنده‌ی کرین 960 , حافظه‌ی رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات میکرو اس‌دی , دوربین دوگانه‌ 12 و 20 مگاپیکسلی پشت گوشی , سنسور 8 مگاپیکسلی جلوی گوشی , اتصال وای‌فای و 4G VoLTE و همچنین ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعتی باتری اشاره کرد.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعویض ال سی دی هواوی


قیمت نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایت، به ترتیب 400 و 440 دلار است. نسخه‌ی 4 گیگابایتی مجهز به حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی، با برچسب قیمت 340 دلاری راهی بازار خواهد شد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی