تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

مشکل روشن نشدن صفحه نمایش گلکسی s7

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۱ ق.ظ

گوشی سامسونگ گلکسی s7 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که با عملکرد های شگفت انگیز و ویژگی های جدید,نیازهای شما را سریع تر و بهتر برآورده می کند.اما هیچ چیز بی عیب و نقص نیست و در مورد این گوشی هم همینطور است.برخی ازکاربران s7 گزارش داده اند که با برخی مشکلات در مورد گلکسی s7 مواجه شده اند و روشن نشدن صفحه نمایش یکی از آن مشکلات است.

به گفته کاربران، گوشی به طور ناگهانی سیاه می شود و روشن نمی شود. اگر شما هم با مشکل صفحه نمایش S7 مواجه هستید، در این مطلب راه حل هایی برای آن وجود دارد.


روش1:راه اندازی مجدد

راه اندازی مجدد یک فرایند مشابه بیرون آوردن باتری از گوشی و دوباره جا انداختن آن , یا با نگه داشتن همزمان دکمه پاور و ولوم پایین به مدت 10 ثانیه است.اگر مشکل با این روش حل شود,بسیار عالی است.ولی اگر حل نشد روش های زیر را دنبال کنید.


روش2:گوشی خود را شارژ کنید

یکی دیگر از دلایلی که صفحه نمایش گلکسی S7 روشن نمی شود باتری خالی است. بله ممکن است باتری کاملا تخلیه شود و گوشی خاموش شود. بنابراین، دستگاه خود را به مدت 10 تا 15 دقیقه شارژ کنید و سپس با فشار دادن کلید پاور,روشن شدن صفحه نمایش را امتحان کنید. در صورتی که وضعیت هنوز هم همان بود، آن را 10 دقیقه دیگر شارژ کنید و یک بار دیگر راه اندازی مجدد را انجام دهید.


پیشنهاد می شود بخوانید : تعویض ال سی دی سامسونگ در منزل


روش3 : کارت SD را خارج کنید

کارت SD خراب شده یا آسیب دیده نیز می تواند دلیل این مشکل باشد. بنابراین، سعی کنید کارت SD و همچنین سیم کارت را پس از یک بار راه اندازی مجدد ، خارج کنید. در حال حاضر، بررسی کنید که آیا مشکل رفع شده است یا هنوز هم وجود دارد.


روش 4 :حالت ایمن

برخی از برنامه های مزاحم ممکن است این مشکل را ایجاد کنند. پس شما باید تلفن را در حالت ایمن بررسی کنید که به طور موقت تمام برنامه خارجی را غیرفعال می کند. برای انجام این کار، کلید پاور را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی Galaxy s7 را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

حالا کلید پاور و ولوم پایین را همزمان فشار دهید.فشار دادن آن را تا زمانی که گوشی راه اندازی مجدد را کامل کند نگه دارید. هنگامی که راه اندازی مجدد سیستم انجام شد،Mode Safe را در گوشه پایین سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد.

در حالت Safe Mode از دستگاه خود استفاده کنید.اگر هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز به خوبی کار می کند،پس یکی از برنامه ها دلیل مشکل صفحه نمایش است.بنابراین برنامه هایی که اخیرا دانلود کرده اید را حذف کنید.


بیشتر بخوانید : حل مشکل نوتیفیکیشن گلکسی s7 edge


روش 5 :بازیابی

در صورتی که مشکل صفحه نمایش در حالت ایمن حل نشده است,درحالت بازیابی آن را بررسی کنید.برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

1.برای چند ثانیه کلید های پاور، هوم و ولوم پایین را فشار دهید و نگه دارید.

2. زمانی که لوگو سامسونگ گلکسی S7 ، را درصفحه نمایش مشاهده کردید,کلید پاور را آزاد کنید.

3. بعد از چند ثانیه شما لوگوی اندروید را روی صفحه نمایش خواهید دید، اکنون دو کلید دیگر را آزاد کنید و 30 تا 60 ثانیه صبر کنید.

4. اکنون دکمه  ولوم پایین  را فشار دهید تا هر گزینه را برجسته کرده و آن را با استفاده از کلید پاور انتخاب کنید.

5. به این ترتیب ‘wipe cache partition’ را برجسته کرده و آن را انتخاب کنید.

6. بعد ‘reboot system now’ را انتخاب کنید که فرایند تکمیل شود.

هنگامی که گلکسی S7 شما در حالت بازیابی مجدد راه اندازی می شود، ممکن است مشکل حل شود.

هر یک از این روش ها می تواند مشکل S7 را حل کند، اما در صورتی که مسئله همچنان ادامه پیدا کرد، ممکن است به دلایل سخت افزاری باشد بنابراین برای راهنمایی با ما تماس بگیرید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی