تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

پایان عمر گوشی‌های هوشمند فرا رسید

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۲۶ ب.ظ


ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی را در دست می‌گیرد.

این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند «هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مونستر موافقند و بر این باورند که عینک‌های واقعیت افزوده می‌توانند به زودی از گوشی‌های هوشمند پیشی بگیرند و به کاربردی‌ترین فناوری موجود در جهان تبدیل شوند.

عینک هوشمند,تعمیرات موبایل,تعمیر موبایل,آوافیکس

آقای کیپمن که عینک هوشمند «هولولنز» را اختراع کرده است گفت گوشی‌های هوشمند هم‌اکنون در پایان زندگی خود به سر می‌برند و مردم جهان هنوز از این مسئله مطلع نیستند. «هولولنز» ترکیبی از دنیای مجازی و فناوری واقعیت افزوده را شامل می‌شود. دنیای واقعی در فناوری‌های مدرن با فناوری واقعیت مجازی ترکیب شده است و کاربران در زمینه‌های مختلف از جمله بازی، پزشکی و … کاربردهای آن را مشاهده می‌کنند.

به گفته کیپمن، گوشی‌های هوشمند و نمایشگرهای تلویزیون با فناوری‌های پوشیدنی هولوگرافیک جایگزین می‌شوند و قرار است در آینده نزدیک عینک های هوشمند جای آنها را بگیرند.

«دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت نیز احساس مشابهی  در این زمینه داشت و اعلام کرد که در آینده نزدیک گوشی‌های هوشمند از عرصه خارج می‌شوند. او گفت علاقه زیادی به گوشی «لومیا 950 اکس‌ال» خود دارد، ولی باید بپذیرد که عصر گوشی‌های هوشمند به سر رسیده است و دیر یا زود باید این دستگاه را برای همیشه کنار بگذارد.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی