تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل در محل

تعمیر موبایل - آوافیکس

سرویس تعمیرات موبایل آوافیکس در جهت تسهیل خدمت رسانی به افرادی که به زمان , هزینه , امنیت اطلاعات و کیفیت قطعات اهمیت میدهند , ایجاد شده است و برای افراد این فرصت فراهم می شود ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه , لذت تعمیرات موبایل در محل و در حضور خودشان را بچشند

خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش گوشی های Samsung Galaxy A40 می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، این احتمال وجود دارد که مشکل سیستم عامل و نرم افزار گوشی باشد. البته آسیب سخت افزاری صفحه نمایش مانند ضربه خوردن و ورود مایعات به داخل گوشی هم می تواند باعث خاموش شدن صفحه نمایش شود، که در این شرایط باید برای تعویض آن اقدام کنید.


بیشتر بخوانید : تست سالم بودن گوشی سامسونگ


در غیر این صورت اگر گوشی شما بدون هیچ علت خاصی دچار مشکل شده است و فکر میکنید این مشکل نرم افزاری است، در ادامه مطلب همراه ما باشید:

راه حل 1: راه اندازی مجدد گوشی Galaxy A40

در برخی موارد سیاه شدن صفحه نمایش بر اثر مشکل سیستم عامل پیش می آید، این احتمال زمانی قوی تر می شود که هنگام سیاه شدن صفحه نمایش گوشی در حال انجام فعالیت خاص و سنگینی باشد، و اغلب زمانی رخ می دهد که چند برنامه در پس زمینه باز و در حال اجرا هستند. در این شرایط تلاش شما برای روشن کردن صفحه نمایش با کمک دکمه Power تاثیری در بهبود شرایط ندارد.

راه اندازی مجدد، این مشکل را برطرف خواهد کرد. برای انجام این کار دکمه volume پایین و دکمهPower  را برای 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی Samsung روی صفحه نمایش داده شود.

بعد از انجام این روش اگر مشکل برطرف نشد 2 بار دیگر آن را امتحان کنید اگر باز هم نتوانست مشکل شما را حل کند روش زیر را امتحان کنید:

دکمه volume پایین را فشار داده و نگه دارید.

بعد از آن، دکمه power هم فشار داده و نگه دارید.

برای 10 ثانیه هر 2 دکمه را نگه دارید تا لوگوی Samsung روی صفحه نمایش داده شود.

نکته: اول دکمه volume پایین و بعد دکمه Power را نگه دارید.

اگر انجام این روش هم مشکل صفحه نمایش شما را حل نکرد روش بعدی را امتحان کنید.

روش 2: راه اندازی مجدد گوشی Galaxy A40 در حال شارژ

ممکن است شارژ گوشی تمام شده باشد، با شارژر اصلی گوشی را شارژ کنید، اگر گوشی شما مانند همیشه شارژ می شود اجازه دهید تا 20% شارژ شود ممکن است این روش بتواند صفحه نمایش را روشن کند.

از طرفی اگر گوشی به شارژر جواب ندهد، به این معنی است که مشکل صفحه نمایش به علت تخلیه باتری نبوده و مشکل از سیستم عامل گوشی است. برای برطرف کردن این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

مطمئن شوید که کابل شارژر و پریز برق به درستی کار می کنند.

گوشی را به شارژر اصلی آن وصل کنید.

بدون در نظر گرفتن نمایش و یا عدم نمایش علامت شارژ بر روی گوشی، آن را به مدت 10 دقیقه در حالت شارژ نگه دارید.

بعد از اینکه گوشی برای چند دقیقه در شارژ ماند دکمه volume پایین و power را برای 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی Samsung روی صفحه نمایش داده شود.


بیشتر بخوانید : حل مشکل پرپر زدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ


تماس با ما

اگر همچنان مشکل سیاه بودن صفحه نمایش در گوشی شما پا برجاست می توانید جهت دریافت مشاوره از کارشناسان فنی آوافیکس با شماره 66320236-021 تماس بگیرید یا از طریق فرم تماس با ما پیغام بگذارید و منتظر دریافت پاسخ از طریق ایمیلتان باشید.

منبع: تعمیر موبایل آوافیکس
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی